Sporta apavu ceļvedis ikvienam

Kāds ir pirmais un vissvarīgākais faktors, kas jāņem vērā, iegādājoties InFashion sporta apavus? Vai jums vispār ir vajadzīgi šie apavi? Cik daudz jums patiešām vajadzētu tērēt saviem apaviem? 

Vai jums vispār ir nepieciešami skriešanas apavi?

Īsā un vienkāršā atbilde ir “jā”. Katru reizi, kad dodaties skriet, jūsu pēdas veic vienkāršu kustību, kas pazīstama kā skriešanas gaita, kuras laikā pēda piezemējas uz papēža, pāriet no papēža uz pirkstgalu un, visbeidzot, tiek nolaista no pēdas. 

Tiklīdz jūs nostājaties uz kājām, jūs pielietojat spēku, kas ir no pusotras līdz pat trīs reizes lielāks par jūsu ķermeņa svaru. Skriešanas apaviem ir divas galvenās funkcijas. Pirmā ir absorbēt daļu trieciena jeb tā sauktā amortizēšana. Otra funkcija ir vadīt vai veicināt jūsu kājas, lai tās efektīvi un droši pārvietotos skriešanas gaitas laikā. 

Skriešanas apaviem ir divas galvenās funkcijas. Pirmā ir absorbēt daļu trieciena jeb tā sauktā amortizēšana. Otra funkcija ir vadīt vai veicināt jūsu kājas, lai tās efektīvi un droši pārvietotos skriešanas gaitas laikā.

Skriešanas apavi ir optimizēti un paredzēti vienkāršām kustībām. Ir citi sporta veidi, kuros ir vairākas kustības, lēcieni, rotācijas un pēkšņas virziena un ātruma maiņas. 

Ja valkājat apavus, kas paredzēti citiem mērķiem, jūs nesaņemsiet tās priekšrocības, ko piedāvā skriešanas apavi, un, iespējams, pakļaujat sevi lielākam traumu riskam. 

Cik daudz jums nepieciešams tērēt skriešanas apaviem?

Lielākā daļa no šiem apaviem sākas no 60 dolāru cenas, kas var sasniegt pat 200 dolāru vai pat vairāk. 

Vispieprasītākie gandrīz visu zīmolu modeļi ir no 100 līdz 120 ASV dolāriem. Tas ir tas, kas var sniegt jums vislabāko vērtību par jūsu naudu. Tie galvenokārt ir labāki salīdzinājumā ar sākumlīmeņa apaviem, un parasti starpība starp dārgākiem apaviem nav tik liela. 

Tā vietā, lai iegādātos lētāku skriešanas apavu pāri, ieteicams iegādāties iepriekšējā gada modeli. Par to jūs varētu maksāt par 25 % līdz pat 40 % mazāk. Ieteicams izvēlēties vecākus labus apavus, nevis lētus un pilnīgi jaunus. 

Ja maksājat par 150 ASV dolāriem vai vairāk, vairumā gadījumu jūs maksājat par jaunākām tehnoloģijām vai labākiem materiāliem, nevis par labāku pāri. 

Svarīgi faktori, kas jāņem vērā 

Jaunākie pētījumi atklāja, ka galvenais un būtiskākais faktors, kas jāņem vērā, iegādājoties skriešanas apavus, ir piemērotība un komforts, jo tas ir saistīts ar traumu risku. Pat mazākā problēma ar diskomfortu pastiprinās, tiklīdz sākat skriet. 

Ja apavi ir pārāk gari vai pārāk īsi, pārāk šauri vai pārāk plati, ja kāds sīks šuves gabaliņš apavos ir nepareizs, iedomājieties, ka to var izturēt tūkstošiem soļu, kā arī kāju pietūkumu karstuma iedarbības dēļ vai arī to, ka no sīka šuves gabaliņa izveidojas kārtīgs tulznas pūslis. 

Lai būtu pārliecināts, ka iegūsiet ērtus un pareizi piegulošus sporta apavus, ņemot vērā, ka skriešanas laikā jūsu kājas uzbriest, pirms pieņemat galīgo lēmumu un valkājat tos pirmajā skrējienā, izmēģiniet vairākus zīmolus un izmērus un veiciet daudz pastaigu telpās. 

Lai būtu pārliecināts, ka iegūsiet ērtus un pareizi piegulošus sporta apavus, ņemot vērā, ka skriešanas laikā jūsu kājas uzbriest, pirms pieņemat galīgo lēmumu un valkājat tos pirmajā skrējienā, izmēģiniet vairākus zīmolus un izmērus un veiciet daudz pastaigu telpās.

Definēts amortizējošais amortizators

Amortizācija attiecas uz apavu spēju absorbēt daļu trieciena. Skriešanas apaviem nav vienāda amortizācijas līmeņa. Labākajiem skriešanas apaviem bieži vien ir biezāka zole. Pareizais termins šeit ir kaudzes augstums, kas nodrošina labāku triecienu absorbciju, kā arī lielāku svaru. Neatkarīgi no personīgajām vēlmēm apavi ar maksimālu amortizāciju ir ieteicami smagākiem skrējējiem, kā arī dienas treniņiem kopumā, jo īpaši garo distanču skrējieniem, kur svarīgākais ir traumu novēršana un komforts. 

Skriešanas apavi infashionshop.hr ar minimālu amortizāciju parasti sver mazāk, ir novietoti zemāk pie zemes un nodrošina mazāku aizsardzību pret triecieniem. Lielākoties šie apavi ir paredzēti vieglākiem un efektīvākiem skrējējiem, kas šos apavus izmanto ātrākai treniņdienai un dažkārt pat sacensībām. 

Dažādi amortizācijas veidi

Iedomājieties, ka ejat skriet pa sausām smiltīm. Ir labi amortizēts trieciens un ērts brauciens, bet jūs nevarat braukt tik ātri. Tas ir tāpēc, ka spēks, ko jūsu soļi izdara uz zemes, izkliedējas caur smiltīm, kas absorbē trieciena triecienu un vienlaikus lielāko daļu virzošā spēka. To sauc par plīša amortizāciju. 

Šoreiz iedomājieties, ka skrienat pa slapjām smiltīm. Šoreiz trieciens ir spēcīgāks, un jūs varat arī ātrāk skriet. Tas ir tas pats, bet iemesls ir tieši pretējs iepriekšējam, un to sauc par atsaucīgu amortizāciju. 

Kāda tad ir labākā izvēle starp šīm divām iespējām? Viss ir atkarīgs no personīgajām vēlmēm. Taču plīša polsterējums ir tas, ko vajadzētu izvēlēties gariem un lēniem treniņiem, kā arī atsaucīgs polsterējums sacīkstēm un ātrākiem treniņiem. Amortizācija ir līdzsvarota, ja tā ir laba atsaucības un plīša kombinācija. 

Neatkarīgi no personīgajām vēlmēm apavi ar maksimālu amortizāciju ir ieteicami smagākiem skrējējiem, kā arī dienas treniņiem kopumā, jo īpaši garo distanču skrējieniem, kur svarīgākais ir traumu novēršana un komforts.

Skriešanas apavu stabilitāte 

Nesen zinātnieki atklāja patiesību par pronāciju un skriešanas apaviem. Meklējiet stabilitātes vai atbalsta apavus, ja jums ir problēmas ar nestabilitāti skriešanas gaitās vai potītēs. Mēģiniet nostāvēt uz vienas kājas vienu minūti, pirms nostāties uz otras. Vai jūs mazliet klibojaties? Vai krītat? Jums ir nepieciešams trenēt stabilitāti un potītes kopumā, tomēr jums ir jāmeklē arī stabilitātes apavi, lai gan tas varbūt nav īsti nepieciešams. 

Pat tiem apaviem, kuru galvenā popularitāte nav saistīta ar stabilitāti, var būt raksturīga stabilitāte, un tas ir īpaši atkarīgs no tā, cik nestrukturēta vai strukturēta ir to virsma. 

Sporta apavi Drop in

Augstuma starpība milimetros starp kurpes pirkstgalu un papēdi ir veids, kā apzīmēt augstuma starpību milimetros starp kurpes pirkstgalu un papēdi. 

Tradicionālo skriešanas apavu kritums ir no 10 līdz 12 milimetriem, savukārt zema krituma apavu kritums ir no 4 līdz 6 milimetriem. Ir arī apavi, kas tiek klasificēti kā apavi ar nulles kritumu. 

Augstāks kritums veicina piezemēšanos ar papēdi, bet zemāks kritums virza jūsu gaitu uz piezemēšanos uz priekšpēdas vai pēdas vidusdaļas. Tas atkal ir personīgo vēlmju jautājums, bet iesācējiem ieteicams izvēlēties tradicionālo kritumu, jo apavi ar zemu kritumu var radīt pārāk lielu slodzi uz teļu muskuļiem. 

Ziņas no tās pašas kategorijas:

This article was written by admin