Ražotāji velosipēda spēka agregātam pievērš lielu uzmanību. Dizaina kompromiss ir braukšanas diapazons salīdzinājumā ar veiktspēju. Jaudīgāks motors nodrošina lielāku ātrumu, lai tiktu līdzi satiksmei, kā arī lielāku griezes momentu, lai pārvadātu kravu un uzbrauktu kalnos. Jaudīgāks motors var arī daudz ātrāk sadedzināt akumulatoru, kas var samazināt braukšanas diapazonu.
Ja salīdzināsiet potenciālos elektriskos velosipēdus, redzēsiet plašas specifikācijas attiecībā uz braukšanas diapazonu, piemēram, 20 līdz 100 ar pedāļu atbalstu nobrauktas jūdzes. Tas ir tāpēc, ka ir daudz mainīgo lielumu, kas var ietekmēt braukšanas diapazonu.
Protams, tas palīdzēs, ja būs liels akumulators. Jauda ir norādīta Wh vai vāts stundās, kas ir laiks, cik stundu var saglabāt 1 vatu enerģijas, pirms tā nomirst. Svarīga ir arī motora jauda. Motors ar 500 vatu jaudu kopā ar 500 Wh akumulatoru, kas ir ierasta 3. klases velosipēdu konfigurācija, parasti iztukšo enerģiju ātrāk nekā motors ar 250 vatu jaudu kopā ar 500 Wh akumulatoru, kas ir ierasta 1. klases velosipēdu konfigurācija.
Satura rādītājs
E-velosipēda akumulatoru uzlādes laiks
Lielākajai daļai akumulatoru pilnīgai uzlādei no tukša akumulatora ir nepieciešamas 3 līdz 4 stundas, bet lieljaudas akumulatoriem tas prasa ilgāku laiku. Var iegādāties papildu lādētājus vai arī ņemt lādētāju līdzi, ja plānojat ar elektrovelosipēdu (yogi.si) braukt uz darbu. Ir pieejami arī ātrāki lādētāji.
Bateriju skaits
Ir arī e-velosipēdi, kas ļauj velosipēdistiem vienlaikus izmantot divas baterijas. Tas var palīdzēt pagarināt brauciena ilgumu, sniedzot jums rezerves variantu, ja viena no baterijām izsīkst. Jūs varat iegādāties arī papildu akumulatoru, lai būtu gatavs pilnībā uzlādēts, vai arī varat nomainīt savu akumulatoru, kad tā kalpošanas laiks beigsies, parasti pēc dažiem tūkstošiem uzlādējumu.
Akumulatoru montāžas iestatījumi
Rāmī integrētās baterijas var atbrīvot vietu nelielai velosipēda somai vai pudeļu krātiņiem. Tomēr ārējās baterijas ir vieglāk nomainīt un uzlādēt.
E-velosipēdu motora atrašanās vieta
Vidējās piedziņas motorus var atrast uz apakšējā kronšteina vietā, kur kloķvārpstas ir savienotas ar velosipēda rāmi. Rumbas piedziņas motori ir atrodami aizmugurējā riteņa rumba, daži ir atrodami uz priekšējā riteņa.
Rumbas piedziņas motori
Aizmugurējo riteņu rumbas piedziņas motori pedāļu spēku novada tieši uz aizmugurējo riteni, lai radītu sajūtu, ka jūs tiekat stumts uz priekšu. Ņemiet vērā, ka nomainīt plaisu ritenim, kurā ir uzstādīta rumbas piedziņa, ir sarežģītāk nekā nomainīt plaisu vidējas piedziņas vai standarta velosipēdiem