Tomēr, ņemot vērā visus dažādos e-pasta hostinga pakalpojumu sniedzējus, kurus šobrīd var atrast tirgū, kā izvēlēties savam uzņēmumam piemērotāko? Lai gan daži no mūsdienu e-pasta hostinga pakalpojumiem nodrošina tikai visvienkāršākās funkcijas, var atrast arī tādus, kas piedāvā papildu rīkus, tostarp kalendārus un koplietojamos kontaktus jūsu uzņēmumam.
Turpiniet lasīt šo rakstu, lai uzzinātu visas būtiskākās funkcijas, kas jums jāmeklē trešās puses e-pasta hostinga pakalpojumu sniedzējam:

Darba gatavības laiks un pieejamība
Tagad vairāk nekā jebkad agrāk jūsu uzņēmums nevar atļauties dīkstāvi. Atcerieties, ka jūsu klienti, klienti un pat darbinieki sagaida un vēlas, lai viss vienmēr būtu gatavs darbam.
Pētījumi liecina, ka aptuveni 80 % uzņēmumu katru stundu var zaudēt līdz pat 20 000 ASV dolāru par katru dīkstāvi. Lieki piebilst, ka šādas dīkstāves var būtiski negatīvi ietekmēt jūsu uzņēmumu, un to jūs nekad nevarat atļauties.
Uzglabāšana
Visbiežāk e-pasta vēstules netiek izmantotas tikai saziņas nolūkos. Tajā pašā laikā tā kalpo arī kā sadarbības un glabāšanas vieta. Labākais risinājums ir e-pasta mitināšanas pakalpojums, kas nodrošina daudz vietas glabāšanai.
Vidēji katram lietotājam ir pieejami 2 GB atmiņas vietas. Izvēlētajam pakalpojumu sniedzējam ir jādod jums iespēja svarīgus e-pastus ievietot un saglabāt arhīvā, lai tie nebūtu pārblīvēti un netīri. Tādējādi jūs varat būt pārliecināts, ka jūsu pastkastītē būs tikai jūsu aktuālās sarunas. Tikmēr visi svarīgie e-pasti tiks glabāti arhīva lodziņā.
Meklējiet tādu hostinga pakalpojumu sniedzēju, kas ļauj visus svarīgākos datus glabāt vienuviet, kā arī piedāvā iespēju automātiski pārvietot vecos ziņojumus uz arhīvu. Šiem arhivētajiem e-pastiem no hostinga pakalpojumu sniedzēja regulāri jāsagatavo rezerves kopijas, lai tie būtu drošībā un novērstu jebkādu datu zudumu.