Ir palielinājusies interese par dažādiem pētījumiem krāsu psiholoģija – mārketingā un zīmolu veidošanā. Padomājiet par to, kāda bija pēdējā lieta, ko jūs nopirkāt no konkrēta zīmola. Vai jūs joprojām varat atcerēties logotipa krāsu? Pastāv liela iespēja, ka jūs joprojām atceraties, un varbūt jūs varat to skaidrāk atcerēties nekā šīs lietas cenu.
Ir pagājuši tie laiki, kad krāsu teorija, paletes un krāsu spaiņi ir domāti tikai tiem, kas atrodas mākslas jomā. Tagad vairāk nekā jebkad agrāk visiem, kuri ir iesaistīti mārketingā, vajadzētu mācīties un izprast krāsu pamatus. Tas ir iemesls, kāpēc ir svarīgi, lai jūs zināt par krāsu psiholoģiju un tās pozitīvo un negatīvo ietekmi uz jūsu mārketingā ieliktajām pūlēm.
Continue reading Īsā rokasgrāmata par krāsu psiholoģiju mārketingā